|
gry.onet.pl
Pozytywne oceny otrzymane | 13 |
Negatywne oceny otrzymane | 3 |
Karma: | 9 (Pozytywne oceny-Negatywne oceny) |
|
0trzymał odznakę Nie znaleziono odznak
Definicje (26)
1 |
8
1
afk
Away From Keyboard, uniwersalny skrót internetowy, którym oznajmia się, że odchodzi się od komputera na jakiś czas, lub że ktoś od niego odszedł, czyli "afczy".
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
2 |
2
0
aoe
skrót od Area of Effect. W ten sposób określa się wszystkie czary bądź umiejętności postaci, które działają nie na konkretny cel czy danego przeciwnika, ale na pewien obszar. Mogą to być ataki aoe, ale nie tylko, bo to określenie stosuje się też do wszystkich innych rodzajów umiejętności, na przykład leczących, bądź też ogłuszających/spowalniającyc [..]
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
3 |
1
0
dc
skrót od Disconnect, określenie uniwersalne dla gier sieciowych, oznaczające rozłączenie się z grą lub utratę połączenia z internetem.
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
4 |
1
0
ctf
skrót od Capture the Flag, czyli klasycznego trybu rozgrywek wieloosobowych, głównie z sieciowych strzelanek. Zabawa w CTF polega na wykradnięciu flagi (lub dowolnego innego przedmiotu) z bazy wroga i przetransportowaniu go do bazy własnej, jednocześnie uniemożliwiając wrogowi zrobienie tego samego z naszą flagą.
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
5 |
1
1
cc
skrót od Crowd Control, odnoszący się do całego zestawu umiejętności, w jakiś sposób szkodzących przeciwnikowi bez bezpośredniego zadawania mu obrażeń. CC to głównie różnego rodzaju ogłuszenia, przewrócenia, oślepienia, uciszenia, unieruchomiania, spowolnienia i przeróżne inne sposoby przeszkadzania przeciwnikowi w walce lub poruszaniu. [..]
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
6 |
0
1
dps
skrót od Damage Per Second, jedno z najbardziej rozpowszechnionych określeń, oznaczające w grach sieciowych skuteczność danej broni lub ataku wyrażaną w przeliczniku obrażeń zadawanych na sekundę walki. W grach MMORPG DPS to także cały zestaw klas postaci, których nadrzędną funkcją jest zadawanie jak największych obrażeń przeciwnikowi, nieustannie [..]
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
7 |
0
0
drop
ogólne określenie odnoszące się do przedmiotów "upuszczanych" przez zabijanych w grze wrogów. Drop najczęściej przywoływany jest w kontekście procentowej szansy na uzyskanie danego przedmiotu z danego rodzaju przeciwnika - mówi się, że taki a taki przeciwnik "dropi" takie a takie przedmioty, gdy się go zabije.
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
8 |
0
0
dot
skrót od Damage Over Time, odnoszący się w grach sieciowych do przeróżnych umiejętności zadających obrażenia także po ataku. Zwykle są to różnego rodzaju zatrucia, podpalenia lub inne zdolności nakładające na trafionego jakiś efekt powodujący dalszą utratę żywotności.
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
9 |
0
0
dm/tdm
skrót od Deathmatch, najstarszego trybu rozgrywek sieciowych, w którym każdy z graczy poluje samotnie na wszystkich pozostałych, a wygrywa ten, kto na koniec rundy zdołał zabić największą liczbę przeciwników. TDM to Team Deathmatch, czyli drużynowy wariant rozgrywki, w którym wszystkie zabicia graczy idą na konto drużyny - wygrywa ta, która na koni [..]
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
10 |
0
0
def
skrót od Defence, ogólne określenie na obronę stosowane w najprzeróżniejszych kontekstach w grach sieciowych. Zwykle oznacza polecenie przejścia do działań defensywnych.
Znaczenie oczekuje zatwierdzenia przez moderatora |
Zaloguj się aby zobaczyć wszystkie znaczenia 26